Hann träffa Bincis en stund innan hon åkte iväg, vilket var jättemys.Annars hände inte så mycket i helgen. Var tvungen att hjälpa familjen i trädgården och med huset, mina föräldrar bestämde sig för att ta på sig typ fem projekt samtidigt, så jag stod basically ute och typ tvättade fönster och krattade gräsmattan och lite sånt hela helgen.
 
I måndags åkte jag in till stan och umgicks med Malva, vilket var väldigt gemytligt. Fikade och gick runt i lite affärer och bara umgicks. Senare på kvällen drog jag hem till Mika och åt middag med henne innan vi drog in till stan för att se Magic Mike. Den var najs, ganska rolig faktiskt.
 
Igår drog jag till centrum för att fixa födelsedagspresent till min lilla syster som fyller år om några veckor. Eftersom hon är i London då så ska vi skicka med presenterna när lillebrorsan åker dit på fredag, så det blev lite bråttom med födelsedagspresenter. Blev hyffsat nöjd i alla fall, så vi får hoppas att det blir bra.
 
Om en stund ska jag dra in till stan med Malva och gå på grönan, vilket ska bli sjukt roligt, har inte varit på grönan på typ evigheter. Hoppas att åskan håller sig borta bara och att det inte börjar spöregna. Men det blir nog bra.
 
Imorgon måste jag åka in till min (nu gamla) skola och lämna in min dator och lite böcker som jag lånat över sommaren, eftersom jag inte kommer tillbaka dit i höst. Detta innebär att jag inte kommer ha en dator förrän jag börjar skolan om några veckor, så det kommer inte bli så mycket bloggande fram till dess. Så det här blir nog sista inlägget för sommaren.

Kommentera

Publiceras ej