Waging my wars behind my face
and above my throat
Shadows will scream
that I'm alone
 
Ungefär två timmar efter mitt förra inlägg fick jag panikångest. Practically out of nowhere. Vet inte vafan som hände, har inte haft en sådan attack sedan innan sommaren, kunde inte andas, kunde inte sluta gråta, allt var bara hemskt. Ringde mamma som kom ner och tog hand om mig, thank god. Sov rätt dåligt resten av natten och var typ helt död nästa dag. Kunde inte tänka, mådde skit hela dagen och ville typ bara död. Efter skolan åkte jag till Odenplan för att ta hand om Nils, vilket jag var rädd skulle bli extremt jobbigt men som blev helt fantastiskt. Var en hyffsat dålig barnvakt och vägrade gå med honom till parken utan istället typ tvingade honom att titta på tv. Målade lite också, men det var skitmysigt. Mamma tog hand om mig när jag kom hem och jag gick och la mig typ tidigt.
 
Idag har inte heller varit toppen. Var hos läkaren imorse för att få en remiss till mammografin (holy shit vad snygg läkaren var), och åkte sedan till skolan i tid för att vara med på franskan. Har återigen blivit förkyld, så har mått rätt skit hela dagen, men fortfarande bättre än igår. Hade geografiprov efter lunchen, vilket jag tror gick okej? Honestly I have no idea, men jaja. Svenskan var skittråkig, as usual, och efter mentortime åkte jag hem. Tittade lite på Buffy innan middagen och sedan dess har jag pluggat lite matte och lyssnat på några twenty one pilots låtar, which has been nice. Nu ska jag typ gå och lägga mig för har sovit skitdåligt den senaste veckan and I need some energy. Ugh.

Kommentera

Publiceras ej