Var ett tag sedan jag skrev, tror att det var precis innan första skrivarkursen med Rebecka. Den var fett najs, skrev e massa små uppgifter och lite sånt vilket var trevligt. Kom därifrån rätt sent dock, tror det slutade nio och så kom jag hem vid typ tio? Idk, gick och la mig när jag kom hem i alla fall. Minns inte vad som hände i fredags, vet att jag borde ha skrivit på min historiauppsats men att jag typ bara skrev en inledning eller något. På lördagen gick jag på bio med Nils och såg Nicke Nyfiken. Efteråt åt vi på donken och lekte lite i Humlegården, vilket var mysigt. Åkte direkt från Nils till Mika där vi skulle äta middag. Det var jättetrevligt, jag och Mika satt och pluggade ihop en stund också vilket var extremt välbehövligt då jag fortfarande inte skrivit typ någonting på min historiaupsats. Kom en bit i alla fall, vilket var bra. Jobbade i söndags och gick sedan runt i centrum ett tag eftersom jag fortfarande behövde fixa min kostym till insparken på kvällen.Skrev klart uppsatsen när jag kom hem och fixade mig sedan, fick hjälp att färga håret av lillebrorsan och Bincis kom över en stund. Mötte sedan upp Hedda i stan vid typ åtta och åt på donken innan vi gick vidare till insparken. Hade  förvånansvärt roligt, hängde med Hedda hela kvällen och åkte hem vid typ ett/halv två någonting. Var hyffsat jättedöd i skolan på måndagen, honestly don't really know what we did? Barnvaktade Nils en stund på måndagen också vilket var jättemysigt.
 
Tisdagen kändes jävligt ålng men jag hade ingen svenska i alla fall så skippade mentortime också och gick hem tidigt. I onsdags hade vi bara två lektioner, men redan under första lektionen kände jag ig helt död, mådde illa och höll typ på att frysa ihjäl. Tvingade mig igenom dagen i alla fall eftersom vi ändå hade typ världens kortaste dag men typ sov igenom eftermiddagen då jag kommit hem.  Kände mig febrig på torsdagen också så då stannade jag hemma, och i fredags hade vi studiedag så då var jag ju också hemma. Hjälpte lillebrorsan lite med läxan och spelade en betaverson av Star Wars: Battlefront eller vafan det heter, idek. På kvällen åkte vi hem till  några familjekompisar och åt middag där, lekte lite med deras fyraåriga dotter, fhon ville spela lite kortspel ch lägga pussel, so why not liksom?
 
Idag har jag egentligen nte gjort så mycket. Mammas kompis ohc hennes döttrar var här för ett tag sedan så då fikade jag med dom, och sen så har jag bakat lite eftersom Rebecka och hennes mamma kommer hit och äter middag ikväll, vilket ska bli skitmysigt. Måste göra frosting till kakan också, annars är jag klar.
 
Urs'ktar alla stavfel, min dator r extremt seg idag och jga kan helt seriöst inte se va jag skriver typ? Idk, I'm sorry

Kommentera

Publiceras ej