Even wide awake or dreaming
 
 I torsdags sprang vi i Ursvik, det var typ en tävling mellan husen (och mitt hus vann! yay!). Jag sprang i och för sig inte, var fortfarande jävligt förkyld och det i kombo med min hemska kondition var ju inte de bästa förutsättningarna för att springa direkt. Men Rebecka fick inte heller springa på grund av hennes knä och Zandra har asthma så hon gick också, så det var rätt mysigt. Var så jävla trött när jag kom hem, somnade och sov i typ två-tre timmar. Trodde inte jag skulle kunna somna på kvällen, men det gjorde jag, och sov genom hela natten.
 
Hade idrott som första lektion på fredagen, och vi kastade frisbees till varandra. Känns som att vi bara gör skumma grejor på idrotten ärligt talat, först lärde vi oss race walking och nu lär vi oss att kasta frisbees? Weird as shit if you ask me. Hade engelska som andra lektion, jag blev adopterad av en grupp eftersom jag inte var med då grupperna skapades, och vi ska debattera emot dödshjälp. Lite jobbigt eftersom jag är typ hyffsat för dödshjälp, men det går typ bra, har hittat en massa argument i alla fall. Matte var sista lektionen, vilket gick typ helt okej, bortsett från att jag är så jävla uttråkad på våra mattelektioner, han går bara igenom saker jag kan och det är bara sjukt tråkigt. Men efteråt så gick jag och Rebecka till Coffehouse by George och plugga lite inför provet nästa vecka och pratade en massa och hade jättemysigt. På kvällen kom Malva och Felix hit, gick till ica maxi och köpte chips och godis och satt på mitt rum hela kvällen och typ pratade och tittade på lite youtube-klipp, vilket var supernajs.
 
Igår efter att Malva och Felix dragit hem åkte jag med mamma och lillebrorsan till Kista Galleria för att shoppa lite höstkläder. Mest till lillebrorsan, men jag köpte två skitsnygga jackor, en handväska och ett par jeans. Det var ärligt talat skitnajs, men jag blev sjukt trött av det så somnade när jag kom hem. Gjorde typ ingenting på kvällen, kollade typ lite på tv och lyssnade på musik.
 
Idag har jag inte heller gjort så mycket tbh, har kollat lite på teen wolf samt gjort klart en svenska läxa. Senare ikväll ska jag och familjen gå på bio, vilket ska bli supermysigt, har velat se den här filmen i evigheter. Imorgon är det back to school, har ett möte med min mentor innan första lektionen, och efter skolan ska jag till bup med pappa. Får se hur det går

Kommentera

Publiceras ej