And we're alright with that
 
Första veckan av sommarjobb är nu avklarad! Woho!
 
Sedan förra gången jag skrev (typ två veckor sedan?) har det inte hänt så mycket. Skulle ju hänga med tjejerna i måndags kväll, men Bincis kunde inte så det blev bara jag, Malva och Rebecka, men det var väldigt mys. På tisdageftermiddagen åkte jag ut till landet med Daddy och hängde där i några dagar. Det var en jävla massa folk där vilket var lite jobbigt men det gick bra. Jag var tvungen att åka in till stan på onsdagseftermiddagen, och på torsdagen jobbade jag så då fick jag åka tillbaka till stan igen. Sov där en natt men åkte ut på landet igen på fredagen. Var tvungen att åka hem igen på lördagen eftersom jag skulle hänga med gänget, så det blev en jävla massa åkande fram och tillbaka. Hade trevligt i lördags i alla fall, hängde först bara med Rebecka, åt middag och tittade på första Harry Potter filmen tills Malva och resten av gänget kom. Efter det satt vi typ bara i köket och hängde, gick ut en stund också och när vi kom tillbaka tittade vi på Easy A. Skitmysig kväll. Jobbade i söndags, annars hände det inte så mycket mer den veckan.
 
I måndags var det min första dag på sommarjobbet, vilket var väldigt nervöst, men det gick bra. Vi gjorde egentligen inte så mycket, men tiden gick väldigt fort ändå. På kvällen kom Daddy hem från landet och vi åt middag tillsammans och tittade på film och åt glass på kvällen, vilket var skitmysigt. Jag skulle ha åkt ut till landet i både tisdags och onsdags, men jag var för trött så det blev inte så. Umgicks lite med Elli på eftermiddagen igår och låg annars bara och kollade på Arrow och Sense8. Har varit sjukt trött och inte mått så bra dom senaste dagarna, så utöver jobbet är det mest det jag har gjort.
 
Nu ska jag dra ut på landet om en stund, måste få svar från Bincis först bara. Ska hänga där över helgen och på söndag ska jag barnvakta kusinerna. Sedan blir det tillbaks till jobbet. Får se när jag uppdaterar igen.

Kommentera

Publiceras ej