You've got to kill your mind
 
 
Mådde skitdåligt i onsdags men tvingade mig igenom dagen eftersom vi hade svenskaprov på eftermiddagen. Orkade inte koncentrera mig alls på dom två lektionerna vi hade på förmiddagen, minns ärligt talat inte ens vad vi gjorde. Hade skolfoto precis innan lunch, vilket gick sådär. Porträttfotot på mig blev skitfult i alla fall. Efter lunch hade vi tre timmars hål innan svenskaprovet, hängde lite i studentroom och typ halvsov, hade så jävla ont i huvudet. Tror att jag klarade provet ganska bra i alla fall, men vi får se hur det går.
 
Stannade hemma både torsdag och fredag då jag fortfarande inte mådde bra. Blandning av migrän och extrem nedstämdhet. Så i torsdags hände pretty much ingenting, men i fredags kom Malva och Bincis hit en stund på eftermiddagen, vilket var supertrevligt och fick mig att bli på mycket bättre humör.
 
I lördags så hade min gamla skola autumnfair, och eftersom Bincis syster Isabella fortfarande går där och skulle uppträda så åkte vi dit en stund mitt på dagen. Isabella var superduktig, hon sjöng såå fint. Träffade en massa gamla lärare också vilket var rätt trevligt. Åt lunch på donken med människorna innan jag åkte hem. På kvällen följde jag med familjen på kräftskiva hos min moster, vilket var trevligt ett tag men allt ljud fick mig att må rätt dåligt så jag gick hem såfort vi ätit klart.
 
I söndags hände inte så mycket, jobbade lite på eftermiddagen och tittade på Angel. Idag hade jag läkartid hos bup på morgonen, vilket jag trodde att jag skulle hinna med innan skolan började, men läkaren var sen så jag hann inte till första lektionen. Kände inte att det var någon ide att åka till skolan för att vänta i två timmar på att nästa lektion skulle börja så jag hängde hemma istället och åkte in först till nästa lektion. Kände fortfarande av effekterna av migränen så orkade inte riktigt koncentrera mig på vad som sas men jag tror att jag förstod någorlunda i alla fall. Sen jag kom hem har jag mest tittade på lite serier på datorn och lyssnat på musik and so on. Är ledig från skolan imorgon, vilket är najs, men eftersom jag missat så mycket så har jag rätt mycket plugg att komma ikapp på, så det är väl det som är planen tror jag. Tror inte det händer så mycket på onsdag, men på torsdag har jag en läkartid på morgonen och på eftermiddagen ska jag till frisören, och förhoppningsvis kommer jag därifrån med lila hår. So that's exciting.

Kommentera

Publiceras ej